Zakład Sprzątania i Dezynfekcji po Zmarłych oferuje kompleksowe usługi sprzątania miejsc zgonu, w tym usuwanie tkanek i dezynfekcję pomieszczeń. Firma wykorzystuje zaawansowane technologie, takie jak Airfog ULV do zamgławiania ora...
Najistotniejszą kwestią jest właściwy dobór pompy do paliwa. Na początku musimy zrezygnować z pompy sprowadzonych z rynków wschodnich, co prawda są one sporo tańsze od swoich europejskich odpowiedników ale równocześnie o wiele mniej odporne. Odpowiednio zaadaptowany układ dystrybucyjny do pojemnika z olejem nie jest zadaniem łatwym, przy doborze części do pojemnika towarzyszy nam krocie wątpliwości. Następnym pytaniem które sobie zadajemy jest wydajność pompy do oleju. W ofercie czołowych wytwórców można odszukać pompy o przepływie od 55 do ponad 120 dm na min. Opłata za takie urządzenia mieści się w zakresie od 500 pln do 1200 zł. O ile w zakładzie mamy sporo ciągników w których objętość zasobnika przekracza 100l warto pomyśleć kupno pompy o dużej wydajności, zmniejszy to znacząco trwanie tankowania.
Następnym dylematem jest dobór licznika paliwa, w tym miejscu możemy wybierać pomiędzy przepłwomierzami analogowymi, które mają licznik tankowania jednorazowego i licznik sumaryczny, czułość takich liczników wynosi +/- 1%. Bardziej skomplikowane przepływomierze elektroniczne oprócz licznika chwilowego i sumującego tankowanie dysponują dodatkowo pamięć kilu lub kilkunastu ostatnich tankowań, można je także zastosować do rozbudowanych układów zarządzania olejem napędowym.
Poza tym do układu paliwowego musimy dopasować dobry filtr oleju wąż do oleju oraz pistolet do paliwa, jednak te detale muszą być prawidłowo do pompy do paliwa